retur

Nu a decurs totul cum ți-ai dorit și nu ești 100% mulțumit(ă) de comandă? Ai opțiunea de a returna produsele achiziționate de pe site-ul plantsbutbetter, făra a invoca un motiv, cu condiția ca produsul să fie în aceeași stare în care a fost expediat.

Conform OUG 34/2014, ai dreptul să returnezi orice produs neperisabil în termen de 14 zile de la data livrării și beneficiezi de acest drept dacă ești persoana fizică.

Returul produselor perisabile/vii

Din păcate, dreptul de retragere nu se poate aplica întotdeauna, iar în cazul plantelor nu este posibil returul datorită naturii lor fragile și perisabile, fiind și excepție de la dreptul de retragere conform OUG 34/2014.

Însă, asta nu înseamnă că nu vei primi contravaloarea sumei dacă planta ta a ajuns la destinație într-o stare nedorită. Dacă acest lucru se întâmplă, te putem ajuta după transmiterea unei solicitări cu ajutorul formularului de contact pe care îl vei găsi aici. Până revenim cu răspunsul, te sfătuim să realizezi niște fotografii clare, pentru a ne putea da seama de problemă și cum să o rezolvăm.

De asemenea te sfătuim să accesezi și acest articol despre aclimatizarea unei plante după transport, deoarece este posibil să găsești informații care ți-ar putea fi de folos.

Plantele noastre beneficiază și de o garanție de 30 de zile, în care te putem asigura de sănătatea plantelor noastre și despre care poți citi mai multe aici.

Dacă apar daune serioase cauzate de transport, te rugăm să ni le raportezi atât nouă, cât și companiei de transport dacă este posibil. Luăm în calcul orice feedback și suntem în căutarea îmbunătățirii constante ale serviciilor noastre, cât și ale colaboratorilor.

Returnarea produselor neperisabile

Returul se realizează ușor, completând câmpurile formularului de contact pus la dispoziție aici. Te sfătuim să ne scrii cât mai curând posibil de la data livrării.

Acest procedeu de retur se aplică produselor care nu sunt perisabile, cum ar fi produsele care nu se pot altera/pieri din cauza stresului cauzat de transport. De asemenea, este nevoie ca produsele ce se doresc a fi returnate, să fie manevrate cu grijă, fără a se deteriora ambalajul original.

Cum returnezi un produs neperisabil?

Pentru a returna unul sau mai multe produse, urmează pașii de mai jos:

1. Intră pe pagina de contact
2. Completează numele si emailul de pe care ai facut comanda
3. La întrebarea “Despre ce ai vrea să afli?” selectează opțiunea “Aș dori să solicit un schimb/retur/rambursare”
4. Completează numărul de comandă (îl poți găsi în contul tău de utilizator sau pe adresa de email de pe care s-a efectuat comanda)

Pentru a trimite cu succes cererea, toate câmpurile formularului de contact trebuie completate.

Răspundem sesizărilor cât de repede putem, într-o medie de 1-3 zile lucrătoare, dar nu mai târziu de 7 zile lucrătoare de la data trimiterii sesizării. În urma mesajului nostru, vei primi instrucțiuni despre cum trebuie procedat în continuare dacă returul este acceptat.

Pentru ca returul să fie acceptat, vei fi indrumat să împachetezi produsele cât mai bine posibil și pentru a proteja mediul, poți chiar refolosi ambalajele în care au venit produsele inițial.

Vom chema noi curierul pentru tine și după ce pachetul ajunge la noi și constatăm că totul este in regulă, îți vom rambursa contravaloarea produselor, din care vom reține cheltuielile de transport.

Returnarea banilor

Rambursarea se face prin transfer bancar, după ce ne vei furniza datele contului în care dorești să se faca transferul. Durata acestei proceduri nu va depăși 14 zile lucrătoare după ce returul a fost primit.

Pentru informații suplimentare te rugăm să accesezi punctul 5 din Termene și Condiții, sau să ne contactezi direct prin formularul pe care il vei găsi aici.

Ai nelămuriri? Contactează-ne!