garanția plantsbutbetter

Garanția plantelor de 30 de zile

Pentru că ne dorim ca plantele să ajungă la tine în cea mai bună stare și să continue să prospere în locuința ta, plantsbutbetter oferă o garanție de 30 de zile de la livrare, în care te putem ajuta cu orice problemă care poate apărea pe parcurs.

Dacă în 30 de zile planta nu se obișnuiește cu noile condiții, deși sunt urmate toate instrucțiunile noastre, vei primi contravaloarea plantei înapoi, sau o plantă identică la schimb (dacă stocul permite asta), după ce ne contactezi și decidem împreună care e cea mai bună soluție.

Această garanție se aplică în următoarele situații:

✔️ planta este de fel mai sensibilă la transport, a stat poate mult în tranzit și a ajuns la tine într-o stare mai puțin dorită;
✔️ coletul nu a fost manevrat corespunzător de către compania de curierat, iar acest lucru a afectat calitatea plantei într-un mod îngrijorător;
✔️ planta a ajuns la tine fără probleme, ai urmărit toate instrucțiunile noastre de aclimatizare, nu ai schimbat nimic fără să ne contactezi în prealabil, însă planta tot nu și-a revenit;
✔️ schimbări meteorologice neprevăzute (precum temperaturile cu minus din timpul zilelor de primăvară) care au deteriorat planta în timpul transportului;

Deoarece plantele sunt fragile, iar în perioada de tranzit, ele sunt lipsite de sursa lor principală de hrană (lumina), oferim suport online pe parcursul primelor 30 de zile pentru a ne asigura că plantele tale se obișnuiesc în noul lor spațiu.

În acest sens, am pregătit un articol foarte detaliat despre aclimatizarea plantelor după livrare și pe care te sfătuim să îl citești și să îl urmezi cu atenție pentru a beneficia de garanția de 30 de zile.

Dacă ai observat nereguli cu pachetul în care au ajuns plantele (dacă este foarte deteriorat, găurit, deschis, sau pare că a fost modificat) te rugăm să ne contactezi cât mai curând posibil prin acest formular de contact, iar dacă ai posibilitatea, să sesizezi și companiei de curierat orice problemă. Suntem încrezători că feedback-ul este important atât pentru noi, cât și pentru partenerii noștri.

Din păcate, sunt si situații când garanția nu mai poate fi onorată, dacă:

❌ Planta este mutată din substratul original;
❌ Îi sunt înlăturate frunze/secțiuni/rădăcini;
❌ Planta este udată în necorespunzător (în exces sau insuficient);
❌ Dacă este fertilizată în primele 30 de zile de la primire;

De asemenea, daunele minore de transport (cum ar fi puțin substrat vărsat, câteva frunze îndoite, rupte, etc.) care nu afectează sănătatea plantei, nu pot fi luate în calcul pentru această garanție.

Cum beneficiezi de garanția plantelor de 30 de zile?

Pentru a beneficia de garanția plantelor de 30 de zile, urmează pașii de mai jos:

1. Intră pe pagina de contact
2. Completează numele si emailul de pe care ai făcut comanda
3. La întrebarea “Cum te putem ajuta” selectează opțiunea “Garanții”
4. La întrebarea “ Ce tip de garanție cauți?” selectează opțiunea “Garanția plantelor de 30 de zile”
5. Completează numărul de comandă (îl poți găsi în contul tău de utilizator sau pe adresa de email de pe care s-a efectuat comanda)

Pentru a trimite cu succes cererea, toate câmpurile formularului de contact trebuie completate.

Răspundem sesizărilor cât de repede putem, într-o medie de 1-3 zile lucrătoare, dar nu mai târziu de 7 zile lucrătoare de la data trimiterii sesizării. În urma mesajului nostru, vei primi instrucțiuni despre cum trebuie procedat în continuare pentru a aduce planta în cea mai bună stare.

Până revenim cu răspunsul, te sfătuim să realizezi câteva fotografii clare, pentru a ne putea da seama de problemă și cum să o rezolvăm.

Dacă toate instrucțiunile noastre au fost urmate cu succes, însă planta nu s-a recuperat, îți vom rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 zile lucrătoare, fără să fie nevoie să returnezi planta.

Rambursarea se face prin transfer bancar, după ce ne vei furniza datele contului în care dorești să se facă transferul.

Alte garanții

Ai un accesoriu, ghiveci sau orice alt produs neperisabil care prezintă imperfecțiuni de fabricație, proiectare, construcție sau material?

Pentru anumite produse, garanția este oferită de colaboratorii noștri, iar în acest caz noi vom interveni ca intermediari în rezolvarea situației.

De asemenea, este posibil să intervină întârzieri în rezolvarea garanțiilor de acest fel, însă noi vom face tot posibilul să nu depășească intervalul de 30 de zile de la data primirii produsului în garanție.

Garanția produselor neperisabile nu se poate aplica în cazul manipulării necorespunzătoare, modificării aduse unui produs, sau uzură normală rezultată sau nu din accidente.

Pentru informații suplimentare te rugăm să accesezi punctul 12 și punctul 13 din Termene și Condiții, sau să ne contactezi direct prin formularul pe care îl vei găsi aici.

Cum beneficiezi de garanția produselor?

Pentru a beneficia de garanția produselor, urmează pașii de mai jos:

1. Intră pe pagina de contact
2. Completează numele si emailul de pe care ai făcut comanda
3. La întrebarea “Cum te putem ajuta” selectează opțiunea “Garanții”
4. La întrebarea “Ce tip de garanție cauți?” selectează opțiunea “Alte garanții”
5. Completează numărul de comandă (îl poți găsi în contul tău de utilizator sau pe adresa de email de pe care s-a efectuat comanda)

Pentru a trimite cu succes cererea, toate câmpurile formularului de contact trebuie completate.

Ai nelămuriri? Contactează-ne!