ajutor & faq

🏢 compania

Aveți un magazin fizic pe care l-aș putea vizita?

Nu in acest moment. Vindem produsele noastre exclusiv online, dar nu excludem un magazin fizic în viitor.

Plantele beneficieaza de garanție?

Da, oferim o garanție de 30 de zile pentru plantele noastre după livrare. Te rugăm să ai grijă să nu îndepărtezii plantele din ghiveciul și substratul original în această perioadă de timp. Dacă se întâmplă acest lucru, nu vom putea identifica și rezolva problema în mod corespunzător, iar garanția se va anula.

Poți verifica aici câteva sfaturi utile despre cum să te asiguri că plantele tale se vor obișnui cu noua lor casă.

🛒 comenzi

Trebuie sa creez un cont pentru a comanda?

Nu, poți comanda fără a crea un cont. Te sfătuim să creezi unul pentru achizițiile viitoare.

Îmi pot schimba comanda?
(Adăugare/Eliminare un articol/Schimbat adresa de livrare)

Da, poti! Dacă doreşti să modifici o comanda, te rugăm să ne contactezi cât mai curând posibil, furnizând numărul comenzii și articolele pe care doreşti să le adăugi sau să le elimini (sau orice alte modificări).

Cum pot comanda?

Procesăm comenzi numai prin magazinul nostru online, așa că, dacă ai văzut ceva interesant pe Instagram, te rugăm să vizitezi site-ul nostru pentru a-l comanda. Nu putem prelua comenzi prin DM-uri, e-mailuri sau Messenger.

💳 plați

Ce opțiuni de plată aveți?

Acceptăm orice card Visa, MasterCard (inclusiv Revolut).
În curând vom implementa și Paypal, Apple Pay si GPay

Acceptați Dogecoin sau alte criptomonede ca plată?

Momentan nu, dar este ceva la care suntem deschiși și probabil că îl vom implementa în curând. Dacă chiar vrei să folosești acele monede, te rugăm să ne contactezi și vom găsi o cale! 🚀

📦 împachetare

Cum împachetați plantele?

Ne asigurăm că plantele nu au o petrecere în interiorul cutiilor. Ne dorim ca ele să se distreze la afterparty-ul de la tine, nu pe drum.
Ne place ambalajul nostru să fie cât mai solid posibil pentru a asigura siguranța plantelor noastre și pentru a preveni orice deteriorare a frunzelor.

Cât de sustenabil este ambalajul plantsbutbetter?

Asking the real questions! Facem tot posibilul pentru a reduce deșeurile de plastic și reutilizam orice materiale de transport pe care le primim de la furnizorii noștri.

🚚 transport

Unde livrați si care sunt costurile?

Trimim în orice colț posibil de pe teritoriul României. Costuri aici.

Când va fi expediată comanda mea?

Expediem de luni până vineri, până în ora 17:00. Comenzile plasate vineri după ora 17:00, vor fi expediate luni.

Cât durează livrarea?

După procesarea comenzii, livrarea poate dura între 1 și 3 zile lucrătoare. De obicei, este în jur de o zi lucrătoare.

Comandă poate fi urmărită?

Toate comenzile din afară Bucureștiului beneficieaza de cod AWB ce poate fi urmărit pe site-ul DPD. Comenzile din București pot avea sau nu AWB.

Pot amână expedierea comenzii?

Da, expedierea comenzii poate fi amânată până la două săptămâni. Te rugăm să ne contactezi după plasarea ei sau să lași instrucțiunile în câmpul de notițe la finalizarea comenzii.

Pot combina mai multe comenzi? Ex: două comenzi diferite in același pachet

Da, putem și asta ar fi bine pentru mediu. Este bine să ne contactezi rapid după plasarea celei de-a doua comenzi. Dacă nu există foarte multe plante și pot călători în siguranță într-o cutie, vom rezolva problema fără îndoială. Costul de la celelalte comenzi va fi rambursat.

🌵 suport plante

Oferiți suport pentru plante după expediere?

Da! Oferim asistență înainte și după expediere. Dacă ai întrebări legate de plante, contactează-ne. Vei găsi, de asemenea, o mulțime de lucruri grozave despre îngrijirea plantelor pe blogul nostru și canalul YouTube.

Cum am grijă de plantele mele după ce le-am primit?

Te sfătuim să nu le replantezi cel puțin o lună de la sosire (poate provoca mult stres asupra plantelor). Avem un articol detaliat pe blogul nostru despre ce să faci după expediere, pe care îl poți găsi aici. Dacă ești fan al conținutului video, oferim aceleași detalii pe canalul nostru YouTube.

Planta a ajuns deteriorată, ce fac acum?

Ouch! Ne pare rău sa auzim asta! Chiar dacă le ambalăm cu grijă, se pot întâmpla accidente în timpul transportului.
Te rugăm să ne contactezi cât mai curând posibil pentru a putea aranja o înlocuire sau o rambursare.

Acceptați cereri de plante?

Da! Contactează-ne și da-ne mai mult detalii despre ce cauți. Dacă se poate aduce, te vom ajuta cu plăcere.

😓 retururi

Care este politica de retur a plantsbutbetter?

Pentru o descriere detaliată, te rugăm să vizitezi pagina de retur.

Am ratat o întrebare?
Dă-ne de știre!